Bestellen & betalen
Hoe kan ik afrekenen bij KNO-winkel.nl?
Kies het product dat u wilt bestellen en zet het in de winkelwagen. Als u alle gewenste producten in uw winkelwagen heeft, gaat u naar uw winkelwagen. Vanuit hier kunt u de bestelling plaatsen en betalen. U heeft bij ons de mogelijkheid om te betalen met iDEAL, PayPal, Giropay, SOFORT banking, Visa, Maestro, Mastercard, American Express of Bancontact. Indien dit niet mogelijk voor u is, neem dan contact op met onze klantenservice: +31 (0)85 773 20 80.
Kan ik mijn bestelling volgen met een track & trace code?
Ja, u ontvangt een Track & Trace code als je bestelling verstuurd is. Deze wordt automatisch door PostNL gemaild, zodra het pakket in een van hun logistieke centra gescand wordt. Via de link in de e-mail kunt u de status van de levering te volgen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wanneer de bestelling al betaald is, kunt u de bestelling niet zelf meer annuleren. Neem contact met ons op om uw bestelling te annuleren.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wanneer de bestelling geplaatst en betaald is, kunt u de bestelling niet meer zelf wijzigen. Neem contact met ons op om uw bestelling te wijzigen.
Ik wil graag telefonisch bestellen, kan dat?
Ja, bij uitzondering kan dat. Belt u hiervoor met onze klantenservice telefoonnummer: 085 773 2080
Voor de snelste verwerking kunt u uw bestelling het beste bestellen via onze website: www.kno-winkel.nl / www.nko-winkel.be / www.hno-laden.de